|
| Vinnaithaandi Varuvaaya (2010) | |
| | Autor | Zpráva |
---|
Remini
Poèet pøíspìvkù : 2132 Join date : 22. 09. 10
| Předmět: Vinnaithaandi Varuvaaya (2010) Sun Feb 20, 2011 10:31 pm | |
| On - hinduista, skončil technickú školu, ale chce sa stať režisérom. Jeho rodina si prenajme spodnú časť domu, v ktorom býva ona - kresťanka, o rok staršia, pracuje ako programová analytička. Jej rodina je veľmi ortodoxná, ich spoločná budúcnosť nemá skoro žiadnu šancu. Prečo mať vzťah, ktorý je už od samého začiatku odsúdený k neúspechu? Už krátko po uvedení do kín získal prívlastok "classic". Film je založený na dialógoch, reči tela. Ukazuje nám zmätok, šťastie, smútok a radosť, ktorú prežíva mladý pár. Ich zbližovanie, príťažlivosť a netradične pre indický film padnú aj bozky. Trisha a Simbu stvárnili hlavných predstaviteľov, Jessie a Karthika. Obaja sa mi páčili. Vo filme sa nesnažia za každú cenu vyvolať v divákovi citovú búrku, ale iba ukázať, čo sa odohráva v ich mysli. Jessie je zmätená, nerozhodná, neistá svojou budúcnosťou. Karthik je plný snov, po uši zaľúbený a pripravený spraviť pre Jessie hocičo. Mala som pocit, akoby som sledovala dokument, ich prejavy a reč zneli, akoby ste sledovali niekoho na ulici.. úplne prirodzené a neafektované. Niekedy možno až príliš jednoduché, ale v jednoduchosti je krása Rahmanova hudba k VTV bola naozaj úžasná, krásna, precítená a perfektne sa hodila do vybratých scénok. Niektoré čísla sa mi ešte viacej zapáčili, keď som ich videla vo filme a vedela si prečítať, o čom sa v nich vlastne spieva. Jeden z naj soundtrackov tochto roku. Na nete som čítala, že mnohí išli opätovne do kina len kvôli tomu, aby mohli znovu počuť/vidieť hudobné klipy a nemám problém tomu uveriť. Vidieť to na veľkom plátne bol určite zážitok. Škoda, že tu na Slovensku nie je tá možnosť, tiež by som na to išla niekoľkokrát Omanna Penne, Hosanna sú veľmi návykové kúsky a sú krásne natočené. Mannipaaya a Vinnatihaandi Varuvaaya sú také srdcervúce, že mi je z nich do